Asistent odd. zákaznický servis - logistika

Asistent odd. zákaznický servis - logistika
pracoviště Praha – Prosek

Náplň práce:

úkolem odd. zákaznický servis – logistika je vyřizování objednávek odběratelů a odvíjení obchodních zakázek v systému SAP 

Podrobnější popis činností asistenta v odd. zákaznický servis, logistika:

  • zpracovávání objednávek na dodávku hydroizolačních materiálů (asfaltové pásy a plastové fólie pro hydroizolace staveb a další související výrobky)
  • objednávání zboží od tuzemských dodavatelů nebo zahraničních koncernových výrobců (Polsko, Slovensko, Německo, Francie)
  • objednávání tuzemské a zahraniční přepravy, optimalizace ceny přepravy, vytěžování kamionů
  • udržování zboží v dostatečném množství a sortimentu na tuzemských skladech
  • zadávání zakázek a následné vystavování faktur, příp. dobropisů v systému SAP
  • správa přidělené agendy kupních smluv s odběrateli

Nabízíme:

  • zajímavou práci v týmu 10 pracovníků odd. zákaznický servis/logistika
  • pracovní poměr na dobu neurčitou

  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na dosaženém obratu podniku

  • nástup: květen 2020

Profil ideálního uchazeče:

  • znalost systému SAP
  • praxe na obdobné pozici min. 1 rok

  • SŠ nebo VŠ vzdělání

  • znalost AJ, práce s počítačem

  • ochota vysokého pracovního nasazení, pečlivost

  • bydliště v Praze 9 a okolí

Písemné nabídky s životopisem a fotografií zasílejte na Icopal Vedag CZ, s.r.o., výrobní
závod Litvínov, areál Unipetrol RPA, 436 70 Litvínov, k rukám Markéty Korelové
marketa.korelova@bmigroup.com, www.icopal.cz )

    Novinky

    Oznámení o zvýšení prodejních cen vybraných produktů od 30.4.2020

    Číst více

    Oznámení o dočasných dodávkách alternativních hydroizolačních modifikovaných pásů ze sortimentu Vedag Německo

    Číst více

    Vjezd ke skladu v Praze

    Číst více

    Volné pracovní pozice

    Číst více
    Tento web používá cookies v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů. Prohlížením webu s použitím cookies souhlasíte